Wyjazd integracyjny do Krakowa dla uczestniczek grupy wsparcia „Krok w przód”

2 mW dniach 12-13 września 2017r. odbył się wyjazd integracyjny dla uczestniczek grupy wsparcia „Krok w przód”.
Pierwszego dnia zwiedziliśmy Wzgórze Wawelskie, gdzie zapoznaliśmy się z tradycjami i bogactwem naszego dziedzictwa narodowego.
Podczas spaceru po Reprezentacyjnych Komnatach Królewskich Zamku dowiedzieliśmy się jak wyglądało życie na dworze królewskim oraz obejrzeliśmy bezcenne zabytki naszej kultury. Naszą uwagę w szczególności przykuły przepiękne, misternie wykonane arrasy królewskie oraz obrazy najwybitniejszych europejskich artystów ówczesnych czasów.

Podczas zwiedzania Katedry Wawelskiej przyjrzeliśmy się sztuce sakralnej, która uświadomiła nam jak ważnym w dziejach naszej ojczyzny było chrześcijaństwo.
Następnie udaliśmy się do Ojcowa, gdzie po zakwaterowaniu w Domu Wycieczkowym PTTK „Zosia” spędziliśmy przemiły wieczór przy ognisku.
Dzień drugi naszego wyjazdu spędziliśmy na łonie natury w Ojcowskim Parku Narodowym. Podczas spaceru Doliną Prądnika w towarzystwie cieszących oko przepięknych krajobrazów poznaliśmy historię zwiedzanego regionu oraz towarzyszące jej legendy, odwiedziliśmy również Jaskinię Łokietka. W restauracji „Pod Bocianem” zjedliśmy pyszny obiad. Następnie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Krasnegostawu.
Wyjazd integracyjny Grupy wsparcia „Krok w przód” minął w zaskakująco szybkim tempie. Zmęczeni a co najważniejsze pełni wrażeń powróciliśmy do naszych domów.